Afgelopen maand minus afgelopen week - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Lucas Verhoeven - WaarBenJij.nu Afgelopen maand minus afgelopen week - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Lucas Verhoeven - WaarBenJij.nu

Afgelopen maand minus afgelopen week

Blijf op de hoogte en volg Lucas

04 April 2016 | Suriname, Paramaribo

Het is al weer een tijdje terug dat ik voor het laatst een blog heb geschreven. Ach; eens in de drie weken is ook regelmatig. Natuurlijk heb ik de afgelopen weken ook allemaal avonturen meegemaakt, van een tripjes tot stage, het was allemaal weer erg gaaf. Een paar weken terug zijn we naar Bigi pan geweest. We hebben daar vogels gespot op de manier waarop ze dat ook doen bij National Geographic , kunnen ontspannen in bootjes op het meer en op Surinaamse wijze succesvol gevist en lekker gegeten. Bigi pan was dus helemaal top. Het leven in Paramaribo heeft nu ook meer invulling gekregen, want iedere woensdag staan Mathijs en ik op het voetbalveld om een balletje te trappen met studenten tegen een team vol locals. Daarnaast heb ik een tennismaatje gevonden, waarmee ik zo nu en dan een balletje sla. Verder heb ik de kans gekregen om te figureren in Paramaribo. Die kans heb ik met beide handen aangenomen. Ik heb daar allemaal bekende Bn’ers ontmoet en een paar scene’s opgenomen. Nu hopen dat ik ook in de eindproductie zit. Op stage begin ik steeds meer mijn draai te vinden. Ik kan merken dat de leerlingen met interesse naar me luisteren. Veel leerlingen zijn ook naar mij toegekomen en hebben verteld dat ze mijn uitleg erg duidelijk en makkelijk vinden.

  • 13 April 2016 - 08:18

    Kees-Jan:

    Hallo Lucas,
    Het is niet alleen lang geleden, maar ook nog echt kort. Je zult je toch wat meer in moeten spannen voor je blogs, wil je een leuk cijfer voor je minor halen. Ook dit telt mee...
    Groetjes,
    Kees-Jan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Paramaribo

Lucas

Hoi, Ik ben Lucas Verhoeven. Een twintig jaar oude spontane jongeman. Dit voorjaar ben ik te vinden in Suriname waar ik allerlei avonturen ga beleven.

Actief sinds 03 Feb. 2016
Verslag gelezen: 167
Totaal aantal bezoekers 2456

Voorgaande reizen:

02 Februari 2016 - 04 Juni 2016

Suriname 2016

Landen bezocht: