De eerste dag - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Lucas Verhoeven - WaarBenJij.nu De eerste dag - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Lucas Verhoeven - WaarBenJij.nu

De eerste dag

Door: Lucas Verhoeven

Blijf op de hoogte en volg Lucas

03 Februari 2016 | Suriname, Paramaribo

Na gister een lange reis gemaakt te hebben, zijn we in paramaribo aangekomen. Het was een rustige vlucht en het eten en drinken dat we onderweg kregen was lekker. Ondanks de goede zorgen van het vliegtuigpersoneel was eht wel een vermoeiende dag. ‘s Ochtends vroeg op en dan naar schiphol reizen, om daar weer een paar uur te wachten om te kunnen vliegen. Het afscheid nemen was lastig en er kwamen dan ook een paar traantjes tevoorschijn. Toen we eenmaal in het vliegtuig zaten was er geen weg meer terug. Deze man gaat naar Suriname. Bij het opstijgen en landen had ik nog een paar zenuwachtige momenten, maar al met al was het een rustige reis. Negen en een half uur later was ik in Suriname, waar ik bij het uitstappen van het vliegtuig de eerste klap in mijn gezicht kreeg. Het voelt alsof de lucht hier veel dikker is. Toen we in de taxi van het vliegveld naar het appartement gingen kakte iedereen in. Het was voor ons gevoel al laat en het was donker. Bij het appartement werden we vriendelijk ontvangen door Yvonne en haar kleindochter. Na een kleine rondleiding en een lange babbel met haar was het bedtijd. Een goede nachtrust was lekker, maar we werden er om 7 uur weer uit gestoomd. Was niet zo erg, lekker ontbeten en een potje gekaart met Mathijs op de veranda om 7 uur is ook niet slecht. Daarna een frisse douche gepakt en klaar gemaakt voor de dag. Ik ben benieuwd wat ik vandaag ga beleven.

  • 03 Februari 2016 - 13:46

    Remko:

    Hé Lucas,

    Veel plezier in Suriname. Het is een prachtig land! Geniet er van!

    Hartelijke groet,

    Remko

  • 03 Februari 2016 - 15:42

    Kees-Jan:

    Fijn dat de reis goed ging en ook dat het erop zit! Nu gaat het avontuur beginnen! Weet je al wanneer je naar je school gaat?
    Veel plezier,
    Kees-Jan

  • 03 Februari 2016 - 15:47

    Sandra Leppen:

    Lucas, maak er wat moois van en ik ga je zeker volgen
    Sandra

  • 03 Februari 2016 - 15:56

    Mam:

    Fijn dat de reis goed ging en dat zo snel te lezen.
    Have fun! Liefs

  • 03 Februari 2016 - 16:02

    Truus Hermans:

    Lucas,
    Leuk dat je al zo snel een blog post. Van Judith hoorde ik dat jullie al snel gaan kennismaken met jullie begeleider en met het IOL. Ik ben benieuwd naar je ervaringen.
    Truus

  • 03 Februari 2016 - 20:21

    Rob, Jeroen, Mats, Floortje:

    Hee lucas,

    veel plezier in surriname.

    Ruim je de volgende keer je troep op als je het huis verlaat ? :P

    Groeten,
    je huisgenoten

  • 03 Februari 2016 - 21:03

    Geert Verhoeven:

    Hoi Lucas,

    Fijn dat je een goede vlucht hebt gehad. En nu maar veel nieuwe indrukken opdoen. Ben benieuwd naar je ervaringen.

    Groeten, pap

  • 03 Februari 2016 - 21:48

    Helga Kolen:

    Veel plezier in Suriname en geniet er vooral van.
    Groetjes,
    Helga Kolen

  • 03 Februari 2016 - 22:17

    Marian Bakx:

    Hoi Lucas!

    Fijn, dat je goed aan bent gekomen!
    We zijn benieuwd naar alle verhalen die je met ons gaat delen!
    Veel geluk daar!

    Groeten, Niek en Marian

  • 14 Februari 2016 - 17:06

    Hetty Van Nieuwamerongen:

    Ha Lucas,
    Inmiddels een beetje gewend? Maak er een mooie tijd van.
    Groet,
    Hetty

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Paramaribo

Lucas

Hoi, Ik ben Lucas Verhoeven. Een twintig jaar oude spontane jongeman. Dit voorjaar ben ik te vinden in Suriname waar ik allerlei avonturen ga beleven.

Actief sinds 03 Feb. 2016
Verslag gelezen: 422
Totaal aantal bezoekers 2452

Voorgaande reizen:

02 Februari 2016 - 04 Juni 2016

Suriname 2016

Landen bezocht: